• intocmirea evidentei contabile,sintetica si analitica,prin inregistrarea in ordine cronologica a documentelor primare;
  • intocmirea balantelor contabile lunare;
  • completarea jurnalelor obligatorii: registrul-jurnal,registrul-inventar,jurnale de TVA , cartea mare,registrul de evidenta fiscala;
  • contabilitate de gestiune;
  • intocmirea si depunerea declaratiilor lunare,trimestriale si anuale privind impozitele si taxele datorate;
  • intocmirea,certificarea  si depunerea situatiilor financiare anuale si semestriale,precum si intocmirea si certificarea declaratiei anuale privind impozitul pe profit;
  • participarea la cerere, la inventarierea generala a patrimoniului:stocuri,mijloace fixe,obiecte de inventor;
  • inventarierea anuala a tuturor conturilor ,intocmirea confirmarilor de sold;
  • acordarea asistentei privind organizarea si tinerea contabilitatii, inclusiv in cazul sistemelor informatice;
  • elaborarea si punerea in aplicare a procedeelor contabile,a planului de conturi adaptat unitatii,a contabilitatii de gestiune,a controlului de gestiune si controlului prin buget,in baza si cu respectarea normelor legale.

Servicii de salarizare prestate de SC CENTRU EXPERT SRL

  • Intocmirea contractului individual de munca, acte aditionale legate de acestea;
  • Intocmirea dosarelor de angajare personal;
  • Transmiterea Registrului electronic de evidenta a salariatilor (Revisal)
  • Realizarea statelor de salarii pt salariati permanenti si colaboratori;
  • Întocmirea si depunerea declaratiei unice 112, privind obligatiile catre bugetul de stat si bugetul asigurarilor sociale;
  • Eliberare adeverinte, fluturas, liste de avans salariati;
  • Depunerea electronica a declaratiei unice 112 lunara sau trimestriala;
  • Intocmirea ordinelor de plata referitoare la obligatiile de plata;
  • Intocmire si depunere fise fiscale anuale, sau alte documente care vor inlocui fisele fiscale, conform prevederilor legale.
  • Depunerea dosarelor de recuperare a sumelor de la FNUASS privind concediile si indemnizatiile sociale de sanatate.